Monday, August 08, 2016

DAST Magazine lovprisar DARC AGES-trilogin

DARC AGES - DE mörka tidevarven har vid det här laget fått många bra recensioner. (OK, alla har inte varit positiva. Och tro mig, jag är min egen strängaste kritiker.)
Men denna recension, i tidskriften DAST Magazine, är den mest positiva hittills:

"Det är fyndigt, välskrivet och mycket underhållande. Jag tänker på klassiker som Mark Twains En yankee vid kung Arthurs hov och sci-fi av Arkadij och Boris Strugatskij när jag läser Yngves berättelser. [...] Hans egna illustrationer är ett värdefullt komplement och ger berättelsen en extra dimension."

Recensenten föreslår också vem som kunde spela huvudrollen i filmversionen.
Har DU något förslag om vem som skulle kunna spela hjälten Darc/David Archibald? (En rätt krävande roll...)

Läs hela recensionen HÄR.

No comments: